Læs med når vi deler vores viden
#alle #metoder #retail #design #innovation
I Wilke vil vi gerne skabe løsninger, der får indsigterne til at gøre en forskel.
Kunderne skal kunne se, hvordan vi skaber den øgede værdi ved at hjælpe dem fra indsigter til konkrete løsninger. I Wilke er Daniel Ebert Pedersen trådt ind i rollen som Business Development Director, for i højere grad at kunne konceptualisere de mange spændende skræddersyede løsninger, der udarbejdes forskellige steder i virksomheden, så de kan tilpasses den enkelte kundes behov.
Mundbindet kan blive den kollektive trafiks bedste ven
Vi er gået ind i den tredje corona-vinter, og det er igen blevet tid til mundbind. Vores nyeste prognose viser, at passagerne i høj grad er opmærksomme på pandemien, og at det heller ikke i denne corona-vinter, er en mulighed at gå på kompromis med trygheden. Det er så simpelt, at føler vi os ikke trygge - så kommer vi heller ikke. Så køber vi i stedet en bil, bil nummer to eller bil nummer tre fremfor at anvende den kollektive transport.
Wilke indgår samarbejde med CPH Strategy!
I Wilke har vi indgået et samarbejde med CPH Strategy som arbejder med strategisk udvikling inden for kommunikation, positionering, innovation og produktudvikling. Vi ser en stor fordel i at kombinere Insights og strategi. Det skal være nemmere at eksekvere på indsigter om marked og kunder. Målet er at vi hurtigere, nemmere og mere effektivt kan udvikle nye produkter eller kommunikation baseret på kundeindsigt.
Om at fede grise op – 2 gode råd
De fleste virksomheder vil hævde, at de leverer gode kundeoplevelser og løbende tracker kundernes tilfredshed. Men én ting er at sige det og måle på det, noget andet er at lykkes med det
B2B og branding
Indkøbere foretager ikke lineære købsprocesser og beslutninger men navigerer ligesom forbrugere i store mængder information fra alle mulige kilder. Og det gør dit Corporate Brand ekstremt vigtigt, for brands fungerer som fyrtårne, som indkøbere navigerer efter.
Vækst gennem B2P segmentering
I dag skal man behandle kunderne forskelligt, fordi de har forskellige forudsætninger, ønsker og behov. Og for at kunne gøre det er det nødvendigt at segmentere sine kunder og sit marked.