
Corporate Influencer Programmer
Effektfuld kommunikation der rammer målgruppen første gang
#1 SE WAKEUP
Vil du blive klogere på, hvordan man kan arbejde med et corporate influencer program? Så kan du med fordel se vores WakeUp med besøg af Socialdemokratiet og Martin Wiinholt, der har hjulpet med at udvikle deres corporate influencer program
#2 LÆS WHITEPAPER
Læs vores spændende whitepaper, hvor vi har samlet alle vores bedste råd og anbefalinger til hvordan du kommer i gang med at udvikle et effektivt corporate influencer program - eller løfte performance af dit eksisterende!
#3 TEST DIG SELV
I tvivl om hvor klar du er til at arbejde med corporate influencers? Så tag vores corporate influencer test, hvor vi scorer din modenhed og kommer med de mest relevante anbefalinger, afhængig af hvor på rejsen du befinder dig!
#4 BOOK ET MØDE
Vil du høre mere om dine potentialer og få vores anbefalinger til, hvordan din organisation kan arbejde med et corporate influencer program? Så kan du booke os til en uforpligtende snak hos dig eller os - vi glæder os til at hilse på dig!
Hvorfor er Corporate Influencer Programmer den næste store trend i employer branding?
Lad os sige at din virksomhed har gjort en stor indsats inden for sustainability, et genbrugsprogram, delebiler, eller at I har et fantastisk ESG-program. Selvom det er beundringsværdigt, det har kostet ressourcer at indføre og det gør en reel forskel, er det ikke nyhedsværdigt med den optik som journalister på traditionelle medier bruger. Men for den rette corporate influencer, kan det være en nærværende historie om arbejde han/hun selv eller nære kollegaer har været involveret i, og som personens følgere vil vise oprigtig interesse for, fordi det lige præcis er en de kan spejle sig i, der fortæller om det.
Corporate influencers har en direkte linie til publikum på en måde, som de ‘gamle’ medier ikke har. Det er nyttigt både eksternt og internt for virksomheder. Employer branding er evnen til at tiltrække de rigtige medarbejdere. Og i takt med en udviklingen på jobmarkedet, hvor medarbejdere generelt stiller større krav til deres arbejdsplads og har en bedre forhandlingskraft, så har employer branding taget et gevaldigt ryk op på prioriteringslisten i de fleste virksomheder derude.
For medarbejderne er det de små daglige ting, man kan forholde sig til, der betyder noget. Det er præcis derfor, at intern kommunikation er blevet så vigtigt, og bør prioriteres af topchefer og mellemledere. I relation til et corporate influencer program, giver det derfor rigtig god mening, at inddrage medarbejderne meget mere frekvent og gøre strategien ‘menneskelig’ via sine influencers.
Dermed er et corporate influencer program et værdifuldt bidrag, til at kommunikere sine værdier overfor potentielle såvel som eksisterende medarbejdere. Ved at rykke ind på den digitale spillebane på denne måde, hvor særligt nye, unge talenter tilbringer en stor del af deres tid, kan man se frem til bedre storytelling og mere stolthed og engagement i hele organisationen.
Morten Schrøder & Martin Wiinholt
ms@wilke.dk // martin@wiinholtpartners.dk
Sådan bør du bruge Value Adding Services!
Det er ikke lige meget hvilke produkter eller services, du tilbyder. Selv om Netflix er blandt de mest populære streamingtjenester, kan du ikke være sikker på, det skaber værdi hos dine kunder. Vidste du f.eks., at de fleste danskere vægter udfordringen ved at omlægge sin streamingtjeneste til en VAS højere, end den værdi rabatten skaber. Det er derfor afgørende, at kunden har tillid til dig som virksomhed. Desuden er den største barriere for at have ekstra services, at det de tilbudte services ikke findes relevant.
Se vores Insight Snack, og få mere viden om brugen af Value Adding Services, eller download vores rapport nedenfor.
Lær hvorfor det ikke er ligegyldigt,
hvilke Value Adding Services du tilbyder!
Hos Wilke tror vi på, at gode kundeoplevelser er alfa og omega for at drive en god forretning. Med hård konkurrence og lave adgangsbarrierer til mange brancher, kan alle dine konkurrenter i princippet gøre det samme som dig. Du kan altså ikke være sikker på, at du driver en god forretning, selvom du har et godt produkt eller driver en god tjeneste.
Vi mener, at eksklusive ekstra services bliver afgørende for at lykkes med VAS’er i fremtiden. F.eks. mener hele 58% af de 18-29 årige, at eksklusive VAS’er ville kunne få dem til at skifte mobilabonnement, og halvdelen af de 18-39 årige mener, at det er meget mere sandsynligt, at de vil være loyale, hvis de har ekstra services koblet til deres abonnement! Hent vores rapport, og bliv klogere på, hvordan du bør benytte VAS’er.
Du kan downloade vores nye rapport lige her.

Vi står klar til at hjælpe dig!
I Wilke har vi mange års erfaring med at hjælpe vores kunder med at finde de mest værdiskabende elemeter for netop deres kunder, herunder hvordan disse elementer kommunikeres til kunderne, og hvordan produkterne bør prissættes. Vil du gerne have fuld effekt af dine ekstra services, eller vil du gerne prøve kræfter med Value Adding Services? Så står vi klar til at hjælpe dig med at lave de helt rigtige løsninger, som gør dig unik blandt dine konkurrenter! Vi kan bl.a. hjælpe dig med:
Porteføljeoptimering - den rigtige sammensætning af produkter
Med porteføljeoptimering kan vi hjælpe dig, med at gennemgå dine eksisterende produkter og services. Vi identificerer de produkter som skaber mest værdi blandt dine kunder, og hvilke der med fordel kan udgå af din portefølje. Læs mere om porteføljeoptimering her.
MaxDiff analyser - hvilke produkter skaber mest værdi?
MaxDiff er et værktøj til at undersøge, hvilke produkter eller services der skaber mest værdi for dine kunder. Vi identificerer de produkter som skaber mest værdi, men også hvordan dine kunder typisk vil vælge produkterne. Læs mere om MaxDiff her.
Conjoint studier - de rigtige pakker til den rigtige pris
Med et conjoint studie kan vi beregne værdien er hver enkelt parameter i en samlet pakkeløsning og samtidig undersøge, hvordan prissætningen vil påvirke både markedsandel og præferencer blandt kunderne. Læs mere om conjont studier her.
Loyalitetsprogrammer - hvilke elementer skaber loyale kunder?
Har du allerede et program eller vil du gerne i gang med det, kan vi hjælpe dig med at gennemgå, hvilke elementer du som virksomhed bør overveje at inddrage for at skabe værdi for dine kunder. Læs mere om loyalitetsprogrammer her.
Download vores rapport og læs mere om, hvordan vi kan hjælpe dig, eller skriv til mig nedenfor.
Mød Christian.
Christian har solid viden om brugen af Value Adding Services. Skriv til Christian i dag - han står klar til at svare på alle dine spørgsmål.
eller ring på 50 50 47 30