Vil du blive klogere på, hvordan du kan få dit brand til at leve i din serviceoplevelse?
Hvor vigtigt er det, at din serviceoplevelse afspejler dit brands værdier? Og hvordan ved du, om du lykkes med det i praksis? Det kan du se frem til at blive klogere på til dette WakeUp, hvor vi får besøg af Rema 1000!
Rema 1000 har de seneste mange år toppet i imagemålingerne i Danmark. Det er ikke så underligt, da Rema 1000, har formået at gøre op med det måske typiske image, der ofte følger med som en discount dagligvarekæde. Rema 1000 har nemlig et stærkt fokus på både kundeservice og -oplevelse, uanset i hvilken kanal kunden møder dem. Det kan du se frem til at høre meget mere om, når Anita Pilgaard, Kundeservicechef i Rema 1000 giver dig indsigt i Rema 1000s aktive arbejde med kundeoplevelsen.
PROGRAM
09.00-09.05: Introduktion til Tema og præsentation af paneldeltagere
09.05-09.25: Rema 1000s vej til succes med kundeoplevelser
09.25-09.45: Wilke - Vejen til god CX
09.45-10.00: Q&A
Ses vi?