Hvorfor er det vigtigt at vide hvad dine kunder mener om dig?

Deltag i vores WakeUp og læs whitepaperet, så du kan få inspiration og råd til,
hvordan du kommer i gang med eller forbedrer din CX Tracking.

#1 DELTAG I WAKEUP

Måler du på dine kunders oplevelser med dig eller har du planer om at gøre det i fremtiden? Deltag i vores WakeUp og hør mere om de overvejelser du skal gøre dig i forbindelse med CX Tracking.

#2 LÆS WHITEPAPER

Få vores værdifulde indsigter om hvordan du som virksomhed holder dig opdateret på, hvad dine kunder synes om dig, samt do’s & donts i forbindelse med tracking af kundeoplevelser.

#3 BOOK ET MØDE

Book et uforpligtende inspirationsmøde. Søren er ekspert i segmentering og tracking af kundeoplevelser, og han er klar til at rådgive dig og din virksomhed.

SP (2).png

Derfor er customer tracking vigtigt for dig.

Jeg har i mange år arbejdet med kundekultur og -oplevelser samt tracking af kundeoplevelser og har igennem årene oparbejdet solide erfaringer på området. Mange tror det bare handler om at måle, men i virkeligheden er det arbejdet der ligger forud, der er det vigtigste. Og har du ikke styr på det, så lad være med at tracke på dine kunders oplevelser, for det er spild af penge.

 Jeg håber, at du har lyst til at høre mere om dette spændende emne - skulle du have spørgsmål eller problemstillinger, som du gerne vil have belyst yderligere, så tøv ikke med at kontakte mig.

/Søren Pedersen
+45 40 41 71 32

 
WakeUp_logo (3).png
 

CX, CEM, kundeoplevelser – kært barn har mange navne, og det står højt på agendaen i mange virksomheder. Med gode kundeoplevelser kan du nemlig differentiere dig og bygge loyalitet blandt dine kunder.

Og den loyalitet er guld værd:

·         Den minimerer kundeafgang

·         Den er med til at sikre tilgang af nye kunder, for de eksisterende loyale kunder omtaler og anbefaler dig

·         Den gør det nemmere at konvertere fra Interesse til Køb

·         Den øger dine kunders Customer Lifetime Value

·         Den giver dig mulighed for at tiltrække de bedste medarbejdere

·         Den styrker dit omdømme i markedet

På dette WakeUp kan du høre mere om de overvejelser du skal gøre dig – hvad enten du allerede måler på dine kunders oplevelser med dig, eller om du gerne vil gøre det i fremtiden.

Vi får besøg af Plantorama, som det seneste år har accelereret deres online univers, og er i gang med en transition fra en klassisk retailer til en moderne omnichannel virksomhed, hvor de online og fysiske kanaler smelter sammen.

I udviklingsarbejdet med det online univers har Plantorama igennem bla UX studier sat fokus på kundefeedback. Vha. et CX program sætter Plantorama baren endnu højere. De vil løbende indsamle kundefeedback, og dermed lære af de mange kundeoplevelser, der hver dag gennemleves på virksomhedens online platform.

Men hvorfor overhovedet inddrage kundefeedback så tidligt på rejsen? Og hvordan skal Plantorama håndtere og lære af de gode - og ikke mindst, de mindre gode kundeoplevelser? Alt dette kommer Ditte Hardahl, Omnichannel Manager hos Plantorama og gør os meget klogere på.

Og så vil Søren Pedersen, Partner i Wilke, fortæller om forudsætningerne for at skabe den gode kundekultur i virksomheden, som skal være udgangspunktet for at tracke på kundernes oplevelser og bruge data i organisationen fremadrettet.

Program:

09.00-09.05 Velkomst med Morten Schrøder

09.05-09.25 Ditte Hardahl, Plantorama

09.25-09.50 Søren Pedersen, Wilke

09.50-10.00 Spørgsmål

Ses vi?

 
 

Lær at bruge Customer Tracking effektivt med vores nye whitepaper!

Hos Wilke tror vi på, at gode kundeoplevelser er alfa og omega for at drive en god forretning. Med hård konkurrence og lave adgangsbarrierer til mange brancher, kan alle dine konkurrenter i princippet gøre det samme som dig. Du kan altså ikke være sikker på at du driver en god forretning, selvom du har et godt produkt eller driver en god tjeneste.

Selvom mange siger, de arbejder med kundeoplevelserne, og endnu flere siger, de har en god kundekultur og allerede leverer gode kundeoplevelser, kan det være svært at følge konsistent op på den leverede service og skabe den virksomhedskultur som er afgørende for at skabe den gode kundeoplevelse. I dette whitepaper har vi samlet synspunkter, erfaringer og gode råd om arbejdet med kundekultur og -oplevelser og tracking af kundeoplevelser. Hvis ikke du kan træffe gode beslutninger om dine markedsaktiviteter, hvorfor så bruge penge på tracking i det hele taget?

Du kan downloade vores nye whitepaper lige her

wp overblik.png
 

Virksomheder vi hjulpet med CX Tracking.

 
Falck Global Assistance.png
 
Scandlines.png
 
Plantorama.png
Evida.png
 
Falck.png
 

Mød Søren.

Søren har arbejdet med Customer Tracking i mere end 40 år, og kender til utallige tracking systemer og modeller. Skriv til Søren i dag, han står klar til at svare på alle dine spørgsmål.

eller ring på 40 41 71 32

 

Book et møde med Søren.

Skriv til Søren.