EVENT

WakeUp: Telefonkø eller selvbetjening?

Hvordan forener du kanalstrategien med den gode kundeoplevelse?

27/09/2018 08.00-10.00 København Gratis

Mange selskaber arbejder med deres kontaktpunkter og den samlede kunderejse, og næsten alle har en strategi der siger de vil have kunden i centrum. Men tit ender processen hvor man søger at svare på spørgsmål som; Hvilke kanaler skal vi være tilgængelige på? Hvornår skal vi være det? Og hvad skal kendetegne vores kundeservice? i en øvelse om omkostnings-reducering. De gode intentioner om kunden i centrum, bliver skudt til hjørne, og fokus på kundeoplevelsen ender med at være dét, der stod på tavlen til en workshop, men aldrig kom videre. 

Så! Hvordan sørger man for at forretnings- og kundeperspektivet bliver forenet, og tilsammen skaber en god oplevelse for kunden? Kom og få svaret til Wilke WakeUp, og hør hvordan Alm. Brand arbejder med at inddrage kunden i arbejdet med kunderejsen. 

Vil du vide mere?

Kontakt os på tlf. 70 10 20 80 eller skriv til hej@wilke.dk