EVENT

WakeUp: F for Pris - Følelser eller fakta?

Baserer I jeres prissætning på mavefornemmelser og følelser - eller fakta?

13/09/2018 08.00-10.00 København Gratis

Hvad enten I sælger dagligvarer, mobil-tjenester, eller møbler - produkter i abonnement eller enkeltvis, handler det om at sætte netop den pris, der sikrer en optimal udnyttelse af kundernes betalingsvillighed og maksimerer indtjeningen. Men, hvordan sættes den optimale pris? Vi har svaret; drop jeres egne mave-fornemmelser og lad kundernes følelser og rationale tale!  

Kom til Wilke-Wake-Up og bliv klogere på, hvordan I kan tage mere for den samme vare uden, at kunderne bliver utilfredse. Ekspert i adfærdspsykologi og medforfatter til bogen ”Prispsykologi”, Ulrik Lehrskov-Schmidt fortæller, hvilken rolle psykologien spiller for vores adfærd. Mads Bo Nielsen fra Mondelez fortæller, hvilken tilgang og erfaringer han har gjort sig med prissætning af nye produkter i en førende mærkevarevirksomhed. Wilke vil vise, hvordan vi hjælper vores kunder med at finde ud af, hvad kunderne er villige til at betale og hvordan prisen kommunikeres.  

Vil du vide mere?

Kontakt os på tlf. 70 10 20 80 eller skriv til hej@wilke.dk