CX Club er et videns- og interessebaseret fællesskab for dig, der arbejder professionelt med kundeoplevelser.

Hold dig opdateret

Hvis du vil have inspiration; mulighed for at udveksle erfaringer; samt adgang til ny værdifuld viden om best practice og next practice, så skal du melde dig ind i CX Club. Her får du konkrete værktøjer til øjeblikkelige forbedringer, så du straks kan gå i gang med at forbedre dine kunders oplevelser og din kommunikation.

Aktiviteter

CX Day

Hvert år afholder vi kundeoplevelsesdagen CX Day. Hver gang tilrettelægger vi et skarpt og indholdsrigt program med fokus på et særligt tema, der har afgørende indflydelse på tilrettelæggelsen eller udførelsen af den gode kundeoplevelse.

Næste CX Day afholdes i efteråret 2018. Dato, sted, tema og program vil blive afsløret via vores nyhedsbreve.

CX Award

Vi har indstiftet en ny kundeoplevelsespris, som vi kalder CX Award. Den uddeles første gang ved CX Day 2018 og gives til en privat eller offentlig virksomhed, som har designet og leveret en fremragende kundeoplevelse.

Vi uddeler naturligvis prisen i to kategorier: BtB og BtC. Som CX Club medlem kan du medvirke til indstilling af kandidater. Vinderen vælges af en uafhængig jury. Medlemmerne af juryen vil blive præsenteret løbende via vores nyhedsbreve.

CX Academy

Vi tilbyder også kurser, hvor du kan tilegne dig de redskaber og discipliner, som giver grundlag for skabelsen af den gode kundeoplevelse. Kurserne afholde rundt omkring i landet. Uddybende kursusbeskrivelser, steder, datoer og mulighed for tilmelding vil blive annonceret løbende via vores nyhedsbreve.

CX Network

Udveksling af erfaringer med andre professionelle er af stor betydning for din personlige udvikling og etablering af best practice. I din egen organisation er det af gode grunde ikke altid muligt at få den dybe faglige diskussion.

Derfor etablerer vi lokale ERFA-grupper, som mødes og deler viden om kundeoplevelser. Det hele kickstartes med opstartsmøder i efteråret 2018. Flere detaljer og mere information følger løbende via vores nyhedsbreve.

CX Journey

Når vi skal finde inspiration til best practice og next practice, kan den ofte findes andre steder end i Danmark. Vi arrangerer derfor inspirationsrejser til hot spots i den store verden, hvor vi møder nogle af verdens bedste indenfor CX disciplinerne, som vi kan lære af og udveksle erfaringer med. Vi kalder det CX Journey.

Informationer om destinationer, programmer, datoer og priser følger løbende via vores nyhedsbreve.

Medlemsfordele

Som medlem af CX Club får du en klækkelig rabat på alle vores aktiviteter.

Der findes to typer medlemskaber: CX Business og CX Private:

CX Business

Et CX Business er knyttet til din organisation. Det giver mulighed for at købe op til 10 billetter med medlemsrabat til alle aktiviteter i CX Club. Prisen er 5.000 kroner ekskl. moms.

CX Private

Et CX Private medlemskab er personligt. Det giver dig medlemsrabat på køb af én billet til alle aktiviteter i CX Club. Prisen er 1.000 kroner ekskl. moms.

Om os

CX Club er udviklet af Wilke og Peopleteam og drives i samarbejde med vores partnere med det formål at skabe mere værdi for vores gæster, medlemmer, kunder og venner.

Gennem vores vifte af tilbud til dig tager vi afsæt i den slagfærdige forfatter Ernest Hemingways berømte valgsprog: Show it, don’t tell it!

Kontakt

Alle henvendelser bedes rettet til Director Morten Schrøder på ms@wilke.dk

Hold dig opdateret med CX News

Vores elektroniske nyhedsbrev CX News bliver et centralt omdrejningspunkt i CX Club. Det bliver her, vi annoncer alle nyheder om CX Day, CX Award, CX Academy, CX Network og CX Journey. Du kan tilmelde dig CX News her: