EVENT

Få din strategi ud og leve på butiksgulvet

Detailkæder har uanede mængder af tal og data fra kundetællere, kasseapparater, økonomisystemer etc. På dette seminar ser vi nærmere på, hvordan du skaber den rigtige sammenhæng mellem strategi, målinger og eksekvering lokalt ude i butikkerne. Hvordan gør de bedste og hvordan ser fremtiden ud?

28/01/2016 14.00 - 17.00 Wilkes kontor, København Gratis

De fleste kæder har en strategi. Men rigtigt mange har udfordringer med en konsekvent eksekvering af strategien. De har ikke systemer, processer og målesystemer til at implementere strategien, fordi succes i retail først og fremmest kommer af succesfuld drift. Derfor er set-up’et primært rettet mod:

  • At have de rigtige varer på butiksgulvet
  • At have kompetente medarbejdere som gør de rigtige ting
  • At få kunder i butikkerne
  • At få greb om den digitale forretningsmodel
  • At åbne nye butikker

Kassedata og regnskabstal er dog ikke tilstrækkelige. Og de traditionelle ”forretningsmodeller” med distriktschefer, træningsaktiviteter, etc. sikrer desværre kun i mindre grad, at personalet i butikkerne bliver dygtigere til at arbejde med kunderne og konvertere potentialet til salg og kundeloyalitet.

Men hvad så? Hvad gør de bedste? Og kan det inspirere os?

Vi har sat scenen til et par tankevækkende og inspirerende timer, hvor der også bliver tid til spørgsmål og paneldebat.

Dagens indlægsholdere

undefined

Mikael Nielsen
Vice President Retail, JYSK Nordic

Mikael vil give os et indblik i hvordan JYSK udarbejder deres strategi, som bl.a. munder ud i specifikke Customer Promises og en præcis model for Store Attractiveness. Han vil også fortælle, hvordan JYSK måler om strategien når helt ude til kunderne lokalt i butikkerne i mange af de lande, hvor JYSK er repræsenteret.

undefined

Jan Dahl Andersen
Direktør for Effective Retail og retailekspert

Jan vil dernæst provokere vores vanetænkning ved at vise, hvordan man kan opnå en langt mere effektiv eksekvering i kæden. Og det på en måde som er langt billigere, meget mere motiverende for personalet og langt mere effektiv end de traditionelle metoder.

undefined

Torben Lyng
Direktør for RetailWise

Torben vil fortælle om den nyeste udvikling indenfor kundemålinger i butikkerne. Nye indsigter og teknologier gør det muligt at få flere kvalificerede data om kunderne og deres vurderinger af butiksoplevelsen.

Tilmelding

Det er ikke længere muligt at tilmelde sig dette seminar.

Vil du vide mere?

Kontakt os på tlf. 70 10 20 80 eller skriv til hej@wilke.dk