19/11/2015 Kl. 13:00-18:00 (22:00) CBS Ovnhallen, Frederiksberg Gratis

Bliv inspireret til dit arbejde med at skabe gode kundeoplevelser

Gode kunderelationer kommer mere og mere i fokus. Det er nemlig vejen til at skabe vækst. Fokus er flyttet fra at skabe markedsandele, over optimering af virksomhedens Share of Wallet til at nu fokusere på Share of Life for derigennem af skabe gensidig værdi for kunde og virksomhed gennem en kundestrategi.

Det er forståeligt, fordi gode kunderelationer er en af de bedste måder at differentiere sig fra konkurrenterne på. Vel at mærke en måde, der har potentiale til at dæmpe den stadigt hårdere konkurrence på pris.

Men som mange virksomheder har erfaret, er det lettere sagt end gjort at gøre sin organisation kundecentrisk.

Nogle af de klassiske udfordringer vi møder er bl.a.

  • hvordan får man fokus på kunden til at gennemsyre hele organisationen frem for kun at være noget, der er beskrevet i et strategidokument?
  • hvordan leverer man gode kundeoplevelser på tværs af kontaktpunkterne?
  • hvordan sikrer man, at ambitionsniveauet bliver ved at være højt?

Wilke og CBS har gennem de seneste år arbejdet intensivt med disse emner, og vil gerne invitere til en eftermiddag med fokus på det gode kundeliv anno 2015.

Du vil møde danske og internationale virksomheder, der er lykkes med at blive kundecentriske, og du vil få indblik i de nyeste metoder og værktøjer, som hjælper andre virksomheder på vej.

Dagens indlæg

  • Velkommen til Det Gode Kundeliv

    Morten Schrøder
    Director, Wilke

    Download slides
  • Det gode kundeliv anno 2015

    Mogens Bjerre
    Ekstern lektor, CBS

    Per Østergaard Jacobsen
    Lektor, CBS

    Download slides
  • Designing Your Service from the Customer’s Point of View

    Louise Niemann
    Director of Sales and Business Development, The City Bin Co.

    Download slides
  • Styrk kundetilfredsheden og forretningen gennem decentral beslutningskraft

    Jan Arup
    Direktør, Handelsbanken København Vest

    Anette Haaning
    Kommunikationschef, Handelsbanken

    Download artikel
  • Sådan øger Coloplast livskvaliteten for deres brugere

    Thomas Bruhn
    Vice President Consumer Excellence, Coloplast

    Download slides
  • Sådan arbejder LEGO med co-creation i deres udvikling af fremtidens leg og forretning

    Søren Lethin
    Senior Concept Manager, LEGO

  • Nudging - gør det nemt at gøre det rigtige

    Sille Krukow
    Chief Behavioural Designer, KRUKOW

Læs magasinet om
Det Gode Kundeliv

Stadig flere indser, at man må se ud over den kortfristede rentabilitet og tænke mere langsigtet i bearbejdningen af markedet og kunderne.

Disse muligheder og udfordringer sætter vi fokus på i dette magasin om kundeliv.

Læs magasinet nu Hent hele undersøgelsen

Vil du vide mere?

Kontakt os på tlf. 70 10 20 80 eller skriv til hej@wilke.dk