EVENT

CX Day

Giv dine kunder en grund til at elske dig

30/11/2017 09.00-16.45 Scandic Hotel Copenhagen, København V 2500 kr.

De fleste virksomheder konkurrerer i dag på kundeoplevelser. Ikke produkter eller pris. Og lige meget hvad du gør, så vil selv tilfredse kunder forlade dig. Kundetilfredshed er ikke ensbetydende med loyalitet. Loyalitet er nemlig ikke bygget på rationalitet. Det handler om følelser. Mennesker vil have mulighed for at udtrykke deres følelser. Hvis du kan hjælpe dem med det, så vil de elske dig. 

Et menneske i Danmark har i gennemsnit 700-800 kundeoplevelser om dagen, så der skal noget helt særligt til for at skille sig ud. Og husk på at alle mennesker forholder sig til de signaler du sender, uanset om de er dine kunder eller ej. Du kan med andre ord ikke kontrollere, hvad der sker på dansegulvet. Men du kan bestemme musikken og dermed skabe en god stemning.

customer experience dagen (CX Day) får du inspiration til øjeblikkelige forbedringer, viden om best practice og next practice, samt konkrete værktøjer til design af gode kundeoplevelser og databaseret historiefortælling. 

Se dagens program

 

CX Day afholdes torsdag 30. november på Hotel Scandic Copenhagen.

 

Vil du vide mere?

Kontakt os på tlf. 70 10 20 80 eller skriv til hej@wilke.dk