EVENT

CX Academy: Workshop om Agenda Design

28/02/2018 09.00-17.00 Scandic Palace Hotel, København 2.995 kroner

Årets første tilbud fra CX Club er en workshop i CX Academy om agenda design.

Agenda design handler om, hvordan du systematisk kan styrke omgivelsernes interesse for din virksomhed.

Workshoppen afholdes onsdag 28. februar fra kl. 9 til 17 på Scandic Palace Hotel på Rådhuspladsen i København, og den indeholder følgende elementer:

  • Analyser af succesfulde brands: Hvordan skaber de attention blandt relevante meningsdannere og målgrupper?  Du lærer at arbejde med en grundlæggende fortælling og at identificere de mest centrale budskaber.  
     
  • Analyser af meningsdannelsen i de medier, der har betydning for dig: Hvem er meningsdannerne, hvad er de dominante holdninger, og hvilken adfærd har de mest relevante målgrupper? Du lærer at underbygge din agenda med dokumentation. Og hvordan du skaber de overskrifter, der kan flytte holdninger. 
     
  • Analyser af det optimale agenda design: Hvilke alliancer og ambassadører kan styrke din position? 

I workshoppen får du hjælp til at identificere konkrete historier, kommunikationskanaler og aktiviteter, der kan sætte fokus på din agenda og underbygge en troværdig og interessant position for din virksomhed.

Erik Harr

Workshoppen ledes af Erik Harr, der var blandt talerne ved CX Day 2017.

Erik har i mange år rådgivet virksomheder og organisationer i at sætte de rigtige dagsordener. Erik er direktør i FADL (Foreningen af Danske Lægestuderende) og har tidligere været kommunikationsdirektør i Danmarks Apotekerforening og kommunikationschef i Dansk Sygeplejeråd.

 

Tilmelding

Der er et begrænset antal billetter, som fordeles efter først-til-mølle princippet. Tilmeldingsfristen er onsdag 31. januar og foregår via e-mail: sly@wilke.dk.

Prisen for deltagelse inklusive undervisningsmateriale, frokost og forplejning er 2.995 kroner/person ekskl. moms.

 

Vil du vide mere?

Kontakt os på tlf. 70 10 20 80 eller skriv til hej@wilke.dk