Cases

Læs mere om hvordan vi har hjulpet andre med at skabe forandring.

  • Aller Media

    Brug af eye tracking og personlige interview til test af magasinforsider

  • Ascom

    Kvalitativ undersøgelse af sygeplejerskens hverdag

  • BoConcept

    Optimering af kundekontakten vha. mystery shopping

  • Bruun's Galleri

    Dybere indsigt i kundernes behov, adfærd og ønsker

  • Call me

    Call me har bevist at det betaler sig at tale ordentligt med kunderne

  • Carlsberg Brewmasters Collection

    Fra koncepttest til succesfuld produktlancering - historien om Brewmaster's Collection fra Carlsberg

  • E.ON

    Uddannelsesforløb med fokus på innovationskultur

  • EKF

    Eksport Kredit Fonden fordoblede kundemassen gennem segmentering

  • Energibureauet

    Ny kampagne skal øge både energibesparelser og bundlinje hos danske landmænd

  • Falck

    Overvågning af markedet for autohjælp og oplevelsen af service

  • Falck Global Assistance

    Kundetilfredshedsmålinger sikrer løbende feedback, som kan omsættes til konkrete handlinger og adfærd i mødet med kunderne

  • FynBus

    Forståelse for kundeadfærd gennem personlige interview

  • Københavns Lufthavne

    Udformning af loyalitetsprogrammet CPH Advantage

  • MTG

    Kvalitativt studie afdækkede kundeoplevelser med kerneforretningen, der skubbede kunderne væk

  • Nestlé - MAGGI Juicy

    Evaluering af potentialet for MAGGI Juicy Chicken før produktlancering i de Nordiske lande

  • Nic. Christiansen Gruppen

    Forståelse for kunderejsen sikrer mere målrettede indsatser, bedre oplevelser og større effekt

  • Odense Marcipan

    Revitalisering af ODENSE brandet på det skandinaviske marked

  • Postnord

    Test af oplæg til ny postkort-kampagne, da idéen ikke var meget mere end en tegning.

  • TDC erhvervskunder

    Forståelse for valg af mobilselskab blandt mindre erhvervskunder

  • Telia

    Afdækning af NPS måling og de bagvedliggende faktorer, der driver kunders anbefalingsvillighed

  • TV3

    Øget konkurrencestyrke gennem koncepttest

  • Uno-X

    Udvikling af nyt stationsdesign, der sætter kundeoplevelsen i højsædet.

  • VELUX

    VELUX Gruppen skaber mere målrettet kommunikation gennem kortlægning af forbrugernes holdninger til indeklima og livskvalitet

  • YouSee bredbånd

    Forbedring af brugervenligheden ved egen-installation i hjemmet

Vil du vide mere?

Kontakt os på tlf. 70 10 20 80 eller skriv til hej@wilke.dk