Cases

Læs mere om hvordan vi har hjulpet andre med at skabe forandring.

  • Aller Media

    Brug af eye tracking og personlige interview til test af magasinforsider styrkede både proces og effektivitet hos Aller

  • Ascom

    Kvalitativ undersøgelse af sygeplejerskens hverdag giver Ascom bedre værktøjer til dialog med målgruppen

  • BoConcept

    Optimering af kundekontakten vha. mystery shopping sikrer også global ensartethed og større kundetilfredshed hos BoConcept

  • Bruun's Galleri

    Dybere indsigt i kundernes behov, adfærd og ønsker skaber bedre vilkår for optimering af kommunikation og drift hos Bruun's Galleri

  • Call me

    Call me har bevist at det betaler sig at tale ordentligt med kunderne

  • Carlsberg Brewmasters Collection

    Fra koncepttest til succesfuld produktlancering - historien om Brewmaster's Collection fra Carlsberg

  • E.ON

    E.ON fik konkrete værktøjer til at arbejde med innovation, og fik skabt en mere fremtidssikret kultur

  • EKF

    Eksport Kredit Fonden fordoblede kundemassen gennem segmentering

  • Energibureauet

    Udvikling af kampagne der skal øge både energibesparelser og bundlinje hos danske landmænd

  • Falck

    Overvågning af markedet for autohjælp og oplevelsen af service styrker kunderelationen hos Falck

  • Falck Global Assistance

    Kundetilfredshedsmålinger sikrer løbende feedback, som kan omsættes til konkrete handlinger og adfærd i mødet med kunderne

  • FynBus

    Fynbus opnår større forståelse for kundeadfærd gennem personlige interview

  • Københavns Lufthavne

    Udformning af loyalitetsprogrammet CPH Advantage vha. online conjoint-undersøgelser hvor forskellige fordele blev testet mod hinanden

  • MTG

    Kvalitativt studie afdækkede kundeoplevelser med kerneforretningen, der skubbede kunderne væk

  • Nestlé - MAGGI Juicy

    Evaluering af potentialet for MAGGI Juicy Chicken før produktlancering i de Nordiske lande

  • Nic. Christiansen Gruppen

    Forståelse for kunderejsen sikrer mere målrettede indsatser, bedre oplevelser og større effekt hos Nic. Christiansen Gruppen

  • Odense Marcipan

    Identifikation af brandstyrker, forbrugsmønstre og muligheder for positionering inden revitalisering af ODENSE brandet på det skandinaviske marked

  • Postnord

    Test af oplæg til ny postkort-kampagne, da idéen ikke var meget mere end en tegning.

  • TDC erhvervskunder

    TDC kortlagde købsprocessen for valg af teleselskab blandt mindre erhvervsdrivende, og styrkede dermed deres tilbud til markedet

  • Telia

    Afdækning af NPS måling og de bagvedliggende faktorer, der driver kunders anbefalingsvillighed

  • TV3

    TV3 fik konkrete input til udviklingen af Robinson-konceptet og styrkede programmet overfor kernemålgruppen

  • Uno-X

    Udvikling af nyt stationsdesign, der sætter kundeoplevelsen i højsædet hos Uno-X

  • VELUX

    VELUX Gruppen skaber mere målrettet kommunikation gennem kortlægning af forbrugernes holdninger til indeklima og livskvalitet

  • YouSee bredbånd

    YouSee undersøgte usikkerheden omkring egen-installation i hjemmet, fik optimeret kommunikationen til kunden og øgede tilfredsheden

Vil du vide mere?

Kontakt os på tlf. 70 10 20 80 eller skriv til hej@wilke.dk