Topprofiler fra Rambøll Management Consulting bryder ud

Tre topprofiler fra Rambøll Management Consulting bliver del af Wilke familien, for at styrke rådgivning om kunderelationer i Business to Business-virksomheder.

01/12/2015

Der er en stor efterspørgsel på rådgivning om kunderelationer for tiden. Det er baggrunden for, at Torben Degn, Jens Kristian Rasmussen og Peter Jensen nu vælger at satse lige netop her. De forlader Rambøll Management Consulting pr. 1.december for at gå sammen med Wilke for at stifte Wilke Customer Agency.

undefined

Vi har i længere tid oplevet en stigende efterspørgsel fra BtB orienterede virksomheder, som vi har mange års erfaring med at rådgive. I det ny regi bliver det muligt for os at fokusere på dette kundesegment”, siger Torben Degn, der de seneste tre år har været ansvarlig for at drive forretningsområdet, Kunde- og markedsudvikling hos Rambøll Management Consulting.

I samarbejdet med Wilke åbnes helt nye perspektiver for, at vi også kan stå stærkt på den internationale scene, hvor der efterspørges globale systemløsninger som vi nu bliver i stand til at honorere. Vi tror meget på, at Wilkes samarbejde med Satmetrix kan give os den internationale rygrad, der kan bringe os i valgklasse hos danske virksomheder med internationalt fokus”, siger Torben Degn.

Hos Wilke er begejstringen stor og direktør Morten Schrøder siger:

Vi er rigtig glade. Vi har nemlig længe ønsket os, at fokusere endnu mere på at rådgive om kunderelationer og NPS målinger. Vi har allerede opbygget stærke kompetencer og resultater på dette forretningsområde. Men vi ser frem til, at netop den ekspertise vi nu bliver beriget med gør vores rådgivning endnu mere unik. Med de resultater, som vores tre nye kolleger har skabt, er jeg sikker på, at vi kommer et stort skridt tættere på at realisere vores ambition om at blive førende i Norden på rådgivning og forbedring af kundeoplevelser”.

Læs mere om løsningen fra Wilke Customer Agency

Fakta om de tre nye medarbejdere

undefined

Fra venstre: Peter Jensen, Torben Degn og Jens Kristian Rasmussen, der tilsammen udgør Wilke Customer Agency

Torben Degn: De seneste tre år ansvarlig for at drive forretningsområdet, Kunde- og markedsudvikling hos Rambøll Management Consulting. Fra 2007 frem til 2012 var Torben direktør i SJP A/S (det tidligere Stig Jørgensen & Partners), og før det Director i Research International.

Peter Jensen: Har været ansvarlig for at positionere Rambøll Management Consulting som førende i rådgivning om kundeorientering og det at levere gode kundeoplevelser. Fra 2008 til 2012 var Peter partner i SJP A/S (det tidligere Stig Jørgensen & Partners)

Jens Kristian Rasmussen: Har indenfor forretningsområdet kunde- og markedsudvikling været ansvarlig for dataming og anvendelse af big data. Fra 2010 til 2012 var Jens partner i SJP A/S (det tidligere Stig Jørgensen & Partners)

Fakta om Wilke

Wilke A/S er en rådgivnings- og analysevirksomhed med kontorer i Odense, Århus og København. Missionen er at omsætte kundeindsigt til forandringer gennem optimering af kundeoplevelsen og øget kundeloyalitet. Kundelisten tæller virksomheder som LEGO, Carlsberg, VELUX, BoConcept, Telia, Jysk, DSB og Danske Bank. Wilke har eksisteret siden 1999 og omsætter for mere end 60 mio. i 2015.

Kontakt

For yderligere information kontakt Torben Degn (27 87 78 35 / td@wilke.dk) eller Morten Schrøder (21 94 27 99 / ms@wilke.dk).

Vil du vide mere?

Kontakt os på tlf. 70 10 20 80 eller skriv til hej@wilke.dk