Mål og monitorer kundeoplevelsen i alle kontaktpunkter med Satmetrix

Satmetrix platformen NPX gør arbejdet med kundefeedback centralt i forhold til daglige operationer, og gør det nemmere for medarbejderne at leve op til virksomhedens samlet mission om at være kundecentrisk.

Satmetrix hjælper dig med at skabe en strukturet tilgang til arbejdet med NPS og Customer Loyalty. Den brugervenlige platform sikrer, at nødvendigt kundedata, når ud til alle led af organisationen, og gør det let for dig at tage action på kundernes feedback.

På den måde bidrager Satmetrix til mere end blot analyse, men også med læring til, hvordan du kan anvende kundernes feedback til at forbedre og prioritere kundeoplevelsen i dine forskellige kontaktpunkter.

Tilgå dine data hvor end du er

Satmetrix softwaren afvikles direkte i din browser, og giver dig bl.a. adgang til følgende funktioner:

  • Customer Journey
  • Role based dashboards
  • Closed loop workflows
  • Structured unstructured data analysis
  • Industry templates

Satmetrix adskiller sig fra lignende systemer, idet det integrerer kunderejsen med surveys, analyser og rapporteringer, og giver mulighed for at integrer eksterne data fra eksempelvis online touchpoints.

Dataaggregeringen skaber et holistisk billede af kundeoplevelsen, og bidrager med den nødvendige information til at komme i mål med at forankre kundefokusset i virksomheden.

Vil du have en demonstration?

Vi sidder klar til at give dig en rundtur i Satmetrix systemet, der gør det muligt for dig at levere de bedste kundeoplevelser.

Lær hvordan du kan bruge softwaren til at forbedre loyaliteten, reducere churn og forøge din indtjening ved hjælp af en klar customer experience management strategi.

Udfyld formularen og vi kontakter dig snarest muligt.

Vil du vide mere?

Kontakt os på tlf. 70 10 20 80 eller skriv til hej@wilke.dk